Syster..


...och hennes flickvän har nu kommit upp från Sthlm till lilla Skellefteå :-) Det är underbart. Visserligen var jag nere hos henne i juli och var en vecka i huvudstaden. men nu är hon här och jag sitter och skriver medans jag väntar på att maten ska bli färdig, doftar så härligt. Hoppas ni andra gläds åt denna dag för det gör jag! Härligt väder ändå, inte får kallt och mulet, utan sol och ändå värme, med svalkande bris. =)

Imorgon är det dags att jobba igen, fick ingen riktig upplysning om vilken tid jag skulle befinna mig på jobbet men men. Får väl typ bestämma själv :P Hehe..
Ha en bra eftermiddag och kväll allihopa. Kram på er. Skriver imorrn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0