Orkar inte..

Hej! Tyvärr har jag inte haft varken tid eller ork till att skriva. Har varit allt för slut efter jobbet. Men idag har det varit en ganska soft dag ändå. Inte lika stressigt som det är annars. Känns riktigt tråkigt faktiskt att jag slutar om två dagar :( men skönt också. Sen börjar skolan på tisdag.. :/ Inte så jävla peppad faktiskt. Menmen, man får ta det som det kommer =) Ska iallafall till vallen på lördag med mamma och Peder. Hennes kille. Där ksa det hållas en stor kräftskiva! (fast jag hatar kräftor :P) Blir iaf en härligt mysig avslutnign på sommarlovet.. Jag hade hoppats på att Frida skulle dit, men det tror jag inte, vad jag vet iaf! =( Ska försöka få tag på henne tror jag=)! Jag komemr köra min moppe hela den resterande tiden i vallen eftersom min moppe står där. och har gjort hela sommarn ;-) hehe Vi får väl se hur allt slutar sen.

Dagens Outflit.. =)

Ett par fruktansvärt härliga och snygga jeans av märket WE, och ett vitt linne från H&M, 49:50. =) Och en stor T-shirt med tryck på ryggen ifrån NightFlight. Vilket är ett arrangemang som fritidsgården Söder på anderstorp arrangerar varje vår. ( I mars) Den kommer därifrån. =) Alla som jobbade detta år på NF hade en sån tröja. Men jag har själv "fixat" den till den design som den har idag. Sydde in i midjan så den sitter åt mera. och klippte bort det runt halsen och axlarna. Själv tycker jag den är vackrare nu är då ;P hehe. tack för mig! Kraam :)

Kommentarer
Postat av: Linnea,

HÄRLIGT ATT DU KOMMER :)

jag hoppades du skulle göra det.

du gör allt mycket roligare !

du strålar sån glädje :) :)

2008-08-14 @ 16:26:50
Postat av: Louice

Jeansen såg snygga ut =)

2008-08-24 @ 15:06:24
URL: http://louicekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0