TJA! var länge sen nu..

Hej svejs, idag har jag varit på stan och tittat på kläder, hittade inget i stressen som var. Men men, får göra ett nytt försök på måndag eller tisdag tror jag :)! Just nu är det Dreamhack här i Skellefteå, vilket glädjer dem som knarkar Counter-Strike eller World Of Warcraft. Hehe. Hoppas de har det roligt iaf. :) Funderar på att fara dit jag själv och träffa allt folk, Skelleftebor och de från andra städer ;) haha! Kan vara en upplevelse det också. ;) Jag har btw nyss färgat håret, så nu är jag brunett! ;)
Hoppas alla mår bra! :) Puss och kram!
Brunett till 100% =)

Kommentarer
Postat av: morsan

Men busfia,du slutar aldrig att överraska. Men du är FIN,stolt är jag.

Kram Mamma

2008-09-28 @ 18:43:00
Postat av: juliaa

Åwh, vad fin i håret! :D

2008-10-06 @ 22:14:04
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: alex

snygging=)))

2008-10-18 @ 19:25:41
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0