En vän är någon som vet allt om dig, och ändå tycker om dig!

Kvällen var soft och jag hade otroligt roligt=) Anna, tack för ditt sällskap, vi måste gå på bio snart ;)!
Lärde känna några nya människor som var otroligt trevliga! Det var första gången jag träffade KILLAR som skakade hand med en och hälsade och var hur trevliga som helst :P Haha!!
Nu åter till dagens händelser vilket inte är många vad jag vet än iaf! =) Har inga planer men funderar på att inte skaffa några heller!! Det är härligt att bara softa hemma en dag/kväll också. :) ;) Hoppas ni mår bra och ni som har lov, hoppas erat Påsklov är GREAT! För det  är då MITT ;) (än så länge hihi=D
pz
http://www.grevgott.se/images/easteregg_18_w800.jpgGlad Påsk! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0