John Blund=)?

Jahapp, då har man sovit endast 3-4 timmar i natt, somnade av att Ks pillade mig i håret, klockan var ca sju,  jeppe sov som ett litet barn längre ner i sängen och jag har tydligen mumlat i sömnen ett visst antal gånger.. =) Adheel som var jätte rolig gick in till sig vid halv tolv tolv och sa " jag kommer snart, ska bara göra en grej.." Vi bah, okeej,  Halv ett gick vi till han och då SOV han i sin säng helt jävla deckad. då blev jag jätte sur och vadå, jag hade kommit dit för att vara med Adheel och Jesper, det var bara Jesper som var vaken av de två. Ks följde med hit och drog hem vid halv tio sen "smög hon ut vid halv två typ och kom tillbaka till Jesper.. Vi spårade fan iågr och jag fick höra att det lät som att jag grät och sen helt plötsligt stönade när jag skrattade ute på balkongen, jag fick ingen luft och ont som fan i magen. Jag kunde inte sluta för Ks skrattade hela tiden och då började jag bara om på nytt.. Inte lätt det här.. Nu har Ks dragit hem och Adheel har äntligen vaknat.. Vi bombade han med sms igår så hans telefonjävel DOG ;O?!? Btw, Jesper var så snäll att han tre gånger igår lagade hamburgare.. ;) haha  det var min torsdagskväll/fredagmorgon.. ;)
Har ni haft det bra=)??

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vårda språket bruden:)

2009-04-10 @ 17:11:48
URL: http://samladvisdom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0