Let´s do this shit now

Hej! Igår drog jag till stan och träffade på Jennifer och Frida. Vi gick på stan ett tag (två och en halv timma) och sen bestämde jag och Frida att hon skulle följa med mig hem och så blev det! =) När vi kom fram med bussen gick vi in på Örjanshallen och väntade på pappa, jag kollade upp vad det kostade att sola solarium där och blev besviken när jag fick veta att det kostade 40 kr för 20 min.. Hade hoppats på billigare men men, Jag nöjde mig med det och vi satte oss i sofforna där och började lösa korsord! ;) När vi skulle gå tyckte Frida att vi skulle ta med tidningen vi hade lånat och så blev det :$ hehe.. Väl ute gick vi till macken och väntade på att min pappa skulle komma så jag kunde tanka min söta lilla moppe :] När han kom fick jag en stoooor flaska olja som kändes bra att stoppa i facket under sadeln och sen efter betalningen bar det av hemåt och då fick jag laga mat och oss tre, köttbullar, korv och mackisar! En favorit hemma hos oss! (A) Efter det kom vi på att vi kunde kolla om Frida fick sova över och så ringde hon sin padre som faktiskt gick med på det hela, efter ett kort samtal med min padre. Haha.. Efter middagen satte vi oss framför tv:n och glodde på "Så ska det låta" och sen "talng 2009" och efter det "Singing Bee" ;) tv kväll för hela slanten! Nästan!! För efter det gick jag och Frida upp till mitt rum och började spela kort :$ Femhundra som det heter, och Frida vann VARENDA JÄKLA GÅNG! :( Synd för mig där!
Frida säger: - "Jag har ju lärt mig av en mästare! Hahahahahahaha!" :(
Jag sa: - "Men jag har väl inte lärt dig nått annat än spelet? :("
Frida säger: - "Men jag har ju börjat lära mig att komma ihåg vad som ligger i högen! HAHAHAHA!"


Aja sen när vi blev trötta tog vi en korsordstidning och började klura tillsammans. Gick väl sådär får jag medge. :)
Efter ett tag blef Frida trötter och gick och lade sig på madrassen och jag som inte var så trött när klockan var kvart över två på natten fortsatte med mitt klureri ;) Det var igår och idag har vi softat, det vill säga= spelat femhundra :] Sen nu väntar vi på hennes padre som ska hämta oss och väl i Bergsbyn ska mammsen hämta upp mig och vi beger oss till hennes syster och hennes mans stuga där vi ska sova inatt :] 
Vad ska ni göra ikv?=)

           pz!

Kommentarer
Postat av: Suss

Tja Thea!

Hittade till din blogg från Stefans, kul! Jag har lönkat till den med från min sida, säg till om det inte är ok!

Vad fin du är på bilderna!



Kram!

2009-04-20 @ 10:49:04
URL: http://sussdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0