Sistsnuttn ;)

Hej Yooo, igår var jag på edda och vid elva hämtade klexis mamma upp mig klexi och ange =) Så foor vi hem till klexi och softa i hennes källare, hade girlstalk och skrattade, jag och ange skrattade speciellt mycket medans klexi sov :P haha  i sömnen höjde hon händerna rätt ut i luften som om hon ksulle ta emot något sen lade hon ner händerna på täcket igen och då ch då stönade hon till.. Jag och ange undrade verkligen vad hon drömde ;) haha.. Jag och ange drev med några på sms och skrattade för vi var så sjukt övertrötta haha =) Sen gick jag och la mig i en annan säng i källaren och smsade med en kompis ett tag sen slumrade jag in där vid halv tre ;). vaknade dock vid tio i nio av att klexis lillebror gangstrade i källaren . guuud så jobbigt (A) sov till elva med ett antal gånger jag vaknade. kändes som att två timmar tog hur jäkla länge som helst.. :( Men men nu sitter jag här hemma i vardagsrummet och softar, ska snart se film, "Berätta inte för någon" heter den. Det är en thriller tydligen och jag tror den är grymt bra ;) Hade bra så länge ;) PUSS =D

Jag som liten haha ;P!! =D
liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0