Don't bring flowers after i'm dead..

Filmen var bra, men första filmen är helt klart bäst av alla tre.. Efter bion idag lyckades jag faktiskt tröna lite på frågorna/svaren till provet på tisdag. Känner mig ganska duktig som uppdaterar en gång till idag! (a) Iallafall så sitter jag här vid datorn, har absolut ingenting att göra.. Snackar bara på med Kellygirl om allt och inget. Skrattar litegrann men det är lite sadness i det hela också. (Jag förstår dig KellyGirl, eller vi förstår varandra kanske man ska säga?) Imorgon har jag sovmorgon, börjar kl 12.50 och har datorkunskap men ska vara rysligt duktig och kliva upp i god tid och fara in till stan tidigare så jag kan hinna plugga lite på skolan inför provet också, kanske få chansen att få vissa oklarheter förklarade för mig av Marianne! Sen dra sig in till stan vid elvasnåret och träffa Kelly och strosa runt lite på stan tills kvart över tolv och ta bussen till skolan igen för att sen ha lektion och efter det dra mig till kelly eller hemåt, vad morgondagens eftermiddagsplaner blir återstår att se.. =)

Btw, jag bara älskar ditt sätt att snacka KellyGirl ;) <3


wtf!?

/pz

Kommentarer
Postat av: Kellybelly

du älskar mitt sätt att snacka?:O haha vad var det där då, jag snackar ju som vem som helst! :$ <3

2009-12-07 @ 18:06:44
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: anonym

jaha så du och kelly är bff nu eller?

ofta ni ens känner varandra, har ni umgåtts i en vecka eller lillagumman?;)

2009-12-11 @ 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0