JAG VISKAR EN BÖN INATT..

Åh fyfan! Vilken känsla. fick nog världens bästa överraskning i morse när jag väcktes.. Kan inte berätta just nu vad det var men ni som känner mig bör veta vid det här laget!! :]
Jag älskar julen och dagen kunde inte bli bättre.. Årets bästa julklapp har jag fått kan jag lova! <3

Nu till dagens händelser.. Har inte nått planerat, blir väl att vara hemma idag och bara softa. Kanske dra igång nå julbak eftersom pappa suger på sånt, sen bara ha det myspys. Vi har varit iväg på ica maxi och gjort julhandlingen d.v.s. julmat och grejer till julgodis osv! Philip är hemma från Åre nu, hade kört hela natten fast det egentligen skulle börja köras tidigt på morgonen. Hans OTROOOOLIGT fina bil har just brummat iväg till stan för en lunch på waynés coffeé och lite annat.. Är på topp humör idag så jag hoppas alla andra mår lika bra som jag (minst) och får en bra måndag! ;D
pz out/Superdupernöjda och glada thea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0