Myspys..

Jasii idag har det faktiskt hänt lite grejer, vaknade vid ett av att pappa ringde mig och ville att jag skulle ta ut Molly på en liten prommis. Och duktig och snäll som jag är så gör jag det. =] Men inte ville hon kissa inte! ;D Sen kom jag på att jag var tvungen att fara till stan och köpa sista julklappen, (till en julklappslek) så började göra mig klar och Philip låg och sov som en stock i soffan så vid 20 över två gick jag ner och väckte honom, hade suttit vid datorn lite och fixat till mig från morronfrillan osv. Fick skjuts till bussen av honom och sen satt jag och Molly på bussen till stan och hon var jätte intresserad av bussdörrarna, över hur dom öppnades och stängdes. HUR SÖT SOM HELST ÄR HON! <3
Iaf, så kom jag till stan och träffade Kelly och Leonie, vi gick på ica sen träffade vi Sebbe som ville softa ett tag. Angelika kom också, var kul att träffa min älsklingsgumma! =] Julklappen är klar iaf, och nu är jag PROPPMÄTT, går inte ner nått mer alltså, tror jag är mätt tills på nyårs hehe..
Med tanke på det, vad har ni för er på nyårs?? ;D

Jag funderar på vad tusan jag ska göra ikv.. Någon som har nån idé eller nått tips?
RING MIG IKVÄLL DUDES! =P

Avslutar med en bild på det finaste jag har just nu! ;$ (L)

Kommentarer
Postat av: Elmira

snygg rödtopp ;) :D

2010-01-14 @ 19:22:49
URL: http://elmirasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0