MYYYYYYS!

Vaknade kvart i tio av att det ropades i huset och bildörrar slängdes igen och folk pratade ute på uppfarten.. Mina efterlängtade släktingar från Oskarshamn hade kommit fram! =D Blev sjukt glad. Yrvaken och glad som jag var började jag leta efter kläder för att kunna gå ner och krama allihopa. Det blev kramkalas och sedan kom även farfar och johan hit lite senare och vi kramades mera! Nu sitter jag i vardagsrummet med goá människor runt mig och vi väntar på maaaat! Kyckling och ris serveras idag. :)
Hur mycket uppesittarkväll det blir ikväll vet jag inte än, alla är vi sjukt trötta! De har åkt bil väldigt långt och knappt sovit, jag kom hem vid tretiden och gick inte in förän halv fem typ. Jag vart tvungen att skotta lite hehe.. ;D Menmen, vi har några riktigt myyspyysiga dagar framför oss och jag kunde inte vara gladare!
Hoppas ni andra mår toppen! =D
pz out homies! ;)


Kommentarer
Postat av: lopin

hazzan är kåt :( inte ok

2009-12-29 @ 17:37:55
URL: http://lopin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0