Nu tycker jag att ni alla ska försöka..

..VINNA i tävlingen! ;D http://se.limbino.com/c04/link/gmmxhn Nice price! (=
Näämen, idag började jag som jag sa igår, tio i ett, lektionen slutade 20 i två och jag vaknade kl åtta, drog med nio bussen till stan och var på skolan vid tio =) DUKTIGA THEA =]! Pluggade lite till nkprovet sen bestämde jag mig för att göra det idag istället för imorron så nu är det ÖVER! Tack och lov får man väl säga (A) haha.. Efter att jag slutat mötte jag upp kellygirl vid handlarn och vi tog bussen till stan och strosade runt ett tag, sen drog vi till dallas och käkade pommes (= Veeet, inte bra alls men gott som fan! ;D En och en halv timma gick fort på dallas insåg vi när vi gått in till torget igen och strosade runt till kvart i fem. Gick sedan till busstorget och kollade bussen åt mig och insåg att den skulle gå kvart över fem så vi softa med Leonie som lekte osynlig (söt hon är!!=P). Får tacka dom söta flickorna för några timmar lycka och nu sitter jag hemma och funderar på att försöka göra en ny header.. Kanske, kanske inte? Hur och vad det blir får den som lever se sen! ;P

Hur har eran dag varit? :)



/pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0