TJO BRE (=

Dagen började bra, med datorkunskap och jag har äntligen fått klart min powerpoint presentation som MÅSTE vara färdig nästa måndag.. Dagen fortsatte med medieproduktion (radio) och jag, Lina och Klara sände vårat radioprogram för klassen, gick väl hyfsat bra men headsetet krongla och slutet blev lite knas men som sagt, det funka! =) Efter lunchen hade vi medikommunikation och jag och Lina var klara med våran uppgift så vi finslipade den bara och sen satt vi på facebook.. =] Har en sån fruktansvärd mensvärk idag så det är fan sinnes,, ;S Så det blir en mysig hemmakväll med mys i soffan och grey's kl nio om jag inte sover sött då vill säga (a) hehe..

Hoppas ni läsare (vilka?) mår bra.

/pz out


Kommentarer
Postat av: Lina

jag vet du vill ha mig <3

2009-12-13 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0