What does not kill you makes you stronger..

Dag efter dag går och jag tänker bara mer och mer på vilka felsteg man gjort..
Allt är fail, fail och åter FAIL för min del, men för en annans del undrar jag vad fan det är som händer?! ;O Kärlek eller sorg? ;S
HELP MEE..
Har bara legat hemma och myst i soffan hela helgen, men idag ska jag faktiskt försöka plugga, ska få hjälp av Pia till det.! Vid två tiden idag ska jag på bio och se luftslottet som sprängdes! ;) Inte dåligt du :]
Hoppas alla mår bra, vi har sovmorgon imorgon till kl tio i ett ;O? Vad händer med världen :D?! Haha, underbart!
PUSS<3
ego

Kommentarer
Postat av: KellyBelly

Det kanske verkar som att det här kommer sluta jätte bra för mig, men tro mig, jag kanske inte kommer att bli dissad direkt, men det kommer absolut inte att leda till någonting, det har jag redan förstått att han inte vill!=/

och du gjorde ingenting fel, han är bara dum i huvudet som playar runt <3

2009-12-06 @ 11:30:50
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0