WHY DOES IT ALWAYS HAVE TO BE HARD?

Prov i NK imorgon, känner verkligen inte peppen för det.. Jag suger på att blogga jag vet, men ska försöka bättra mig, jag vet att jag sagt det allt för många gånger och inte bättrat mig ett piss men WTF!! :P
Skolan tar upp all min tid och orkar inte göra nått på kvällarna, ser bara film och tv hela hela tiden..
Idag har jag bara varit i skolan, jag lina och klara testade på att vara i studion och det kändes väl soft! Imorogn har jag som sagt PROOOOOOV! FUCKIT :( Menmen, inte mycket att göra åt såatt, bara att plugga..
Det är väl det jag ska försöka med nu, sen har vi engelska och svenska fören lunch sen matte och sist Nk och prov.. Säger bara GOOD LUCK CHUCK! hahah.. Snart är det iaf jullov, och tänkte försöka blogga lite varje dag fram tills efter julafton! =D Får se hur jag lyckas med det.. ;) Hoppas alla mår bra! Det gör jag iaf, nästan! ;P

Avslutar med nå pics! (= /pz

Feel it baby, feel it!

It doesn't matter if you're black or white

Less then three could never play that game

 ego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0