Your fellin guilty and I'm well aware. But you don't look ashamed and baby I'm not scared

Sitter i D48 (datorsal) och har engelska med kära MP1(= Vi ska göra en "menu" och vi ska göra den snygg. Gör väl inte så jätte bra kanske hehe... :/
Men men, vi kommer få sluta lite tidigare för vi ska se skolans luciatåg halv tio och engelskan slutar 20 över nio. Och det håller väl på ca en halvtimme sen sa P-G (mentor och lärare i datorkunskap och mediekommunikation) att vi inte behövde ha medikommunikationen efter luciatåget för det går bort en halvtimme av den lektionen och vi hinner inget på den resterande tiden av lektionen så det blir hål då =D JIPPIE!(eller?)
Idag ska jag vandra på stan och se om jag hittar någon julklapp till julklappsleken vi ska ha på julafton med tjocka släkten (pappas sida för första gången ;O) och det ska bli grrrymt kul! ;P
I helgen har jag som inga planer, eller jo vara med folk och umgås tänkte jag. Sen på söndag blir det repriser + gossipgirl och bara slappa och vila upp sig för en sista vecka före jullovet! =D TAGGAR SOM FAAAAAN!!!
Gör ni? ;)


Och en fråga som inte går att svara på: "Ses vi i helgen? ;)"
Svaret är ENKELT! : "Den som lever får se! ;D"

 



Jag vet att jag inte lagt upp nå mycket bilder men det ska jag försöka ändra på! har inte så mycket bilder på min laptop hemma och det är den jag har suttit vid på senaste tiden så inte så mycket att göra åt. Och på min användare på skolans datorer har jag inte heller mycket bilder.. Menmen, ska börja ta mer kort och lägga in dom på min laptop så jag kan ha lite bilder att lägga ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0