Stadsfesten känns ganska så bra(=

Idagh blir det in til A-torp och lämna moppen hos ange och mina kläder. Fixa hennes hår och sminka mig själv sen vbär det av till Johanna på middag och lite förfest eller vad man ska kalla det! Låter rätt mysigt iaf!(=
Efter middagen vandras det in till staden och centrum för karusellåkande och skrattande, och senare ska jag se Erik Hassle, Tomas Ledin, Sahara Hotnights, Bullet osv! Känner mig faktiskt peppad.. Var så himla länge sedan jag umgicks med mina gamla vänner på A-torp och Sörböle osv. =D Ska bli hur kul som helst! Sen efter det roliga blir det att vandra hem till ange sen sova sött i hennes säng. =P
Men jag vill be om ursäkt för att jag inte skrivit på länge men vafan =O Det är sommar, det är solig och man steks om man är inne. Kan inte nörda dator på sommaren i sånt fint väder =] Man MÅSTE ju bara sola och bada!!
Jag har faktiskt blivit lite brun.. =D (A) Haha
Hoppas ni alla haft det bra dom senaste dagarna/veckorna.
Vad som händer sen det vet man inte men den som lever får se!(=
/pz


Kommentarer
Postat av: frida

du får skicka bilderna till mig sen gumman :*

2009-07-03 @ 16:49:45
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0