Uppdatering..

Hej har inte skrivit på några dagar, pga att jag levt livet inne i stan och nu är jag äntligen hemma igen! (pust) haha =) nej men allvarligt. Jag har inte haft tillgång till någon dator, eller haft tid och ork. Men nu sitter jag i mitt ljuvliga rum och lyssnar på veckans låt, Painted by numbers med The Sounds. Otroligt skön låt! Några andra låtar är My name is Jonas - Weezer, Teenage Dirtbag - Wheatus, I Just Wanna Live - Good Charlotte osv =D..
 Har haft så himla kul i helgen men det har kommit nackdelar av det också. Skavsår på fötterna och ett fett blåmärke mitt på foten av en klack(?) Haha.. Trött och sliten är man också. Men kort har man tagit så det blir lite foton i detta ellr nästa inlägg som inte ska komma om alltför länge..! =D Hoppas alla haft en nice helg. För det har jag verkligen haft.. =) men dock lite tårar har runnit ner för mina kinder i lördags. Fast det är lugnt nu!
Bilderna kommer jag lovar!! Take it easy bara =P
/pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0