When good things come..

Tjenare tjenare! Sitter och försöker göra en ny header men vet inte om det lyckas så himla bra dock! Kanske är den för stor, eller nått för när jag ska förhandsgranska är det bara svart vad headern så.. Menmen, Vi får helt enkelt vänta och se. (=
Några blider som borde ha kommit upp tidigare bjuder jag också på! Nu är jag ju som sagt i Stockholm, det blev ingen allsång på skansen för min del men Gröna Lund blir det allt! =D Inte idag dock, för idag ska vi gå på bio! jag Deborah Bodil,(Deborahs tjej) Helen, (Bodils mamma) och Gunnar (Bodils lillebror) Ska gå och se den nya Harry Potter filmen klockan 18.00 ikväll! =P Blir väl soft tror jag. Popcorn och lite cola så blir det Perfect!(= Har inte pratat så mycket med Skellefteborna men jag tror dom har det bra! Lämna gärna kommentarer!(= Skulle vara roligt att få läsa vad ni tycker och tänker om olika grejer som händer!! Uppdatera mig gärna om händelser i Skelleftå också! =D Hoppas ni alla har det bra!
/pz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0