Why does this shit allways comes to me?

Tjena alla stekare!
Just nu sitter jag på min fars jobb och klickar runt på det mesta, är ju då i Luleå och har faktiskt hittat ett par JEANS på ginatricot idag.. Rea såklart men varför inte liksom?(= det är ju soft =D Billigt och bra alltså!!
Om tre dagar rullar jag iväg med tåget från Bastuträsk till Stockholms Central.. Ska vara där från söndag till söndag, alltså SJU HELA DAGAR MED MIN SYSTER! =D Ska shoppa loss som aldrig förr och gå på grönan och kanske "Allsång på skansen" så håll utkik efter mig på tisdag Svt1 klockan 20:00!
Bilderna från Stadsfesten ska jag ladda upp så fort jag får tid osv. Just nu kan jag dock inte, har nog bilderna på kameran men tror inte jag får ladda in bilder på en dator som ägs utav SKTF (A) hehe. Så när jag kommer hem imorgon ska jag försöka ladda upp bilderna så alla som medverkade i helgen som var kan ta hem dem till sina datorer och ha minnen kvar från det roliga vi fick uppleva =D
Om jag inte får tid till att blogga igen innan söndag så får ni ha det så bra alla läsare! Vilka de än är =P haha
/pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0