Älskar, älskar inte. Älskar, älskar inte..

Varför fortsätta när allt bara blir värre? Är kärlek något bra i slutändan? Man blir bara sårad till slut! Visst! Folk säger att man inte ska skynda sig med kärlek och att jag bara är 15/16 bast och att det kommer när det kommer, vadå jag menar inte att jag vill ha en kille för att jag är 15/16 bast och inte haft ett riktigt förhållande än? Jag menar att varje gång man öppnar sig för någon så blir det bara som att få 1 kilo salt rakt på ett öppet sår? Iaf för mig, någon som vet hur det känns och inte måste föreläsa en massa om kärlek osv? Jag vill bara få känna att någon känner likadant som mig själv någon jävla gång. Att bli besvarad är viktigt i livet. Man mår inte bra av att bara ge och ge och ge och aldrig få tillbaka, man mår inte bra av att släppa allt för att chansa hela tiden. Jag mår inte bra. Pga det. Jag orkar inte med att få nått sorts medlidande eller någon sorts tröst, för det funkar fan inte så. Inge kan förstå hur det känns för någon annan i ett sånt läge för alla är vi olika individer, (vilket är bra) och vi känner olika, har gått igenom olika grejer här i livet och det betyder att vi handskas med saker som händer en i livet på olika sätt. Det går inte att ändra på. Man klarar av olika mycket och bryts ner olika mycket beroende på hur mycket man gått igenom och hur svag man är. That´s just the way it is om jag får säga det så.
Hoppas alla andra jävlar mår bra.
Tack för mig!
                                     /pz.

En liten bild lägger jag också in. ;-.
Du som iallafall på nått sätt kan förstå mig.. ;/ Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0