Even if the sky is blue, the inside are still darker then ever.

Tjena, jag sitter nu i skolans bibliotek och softar, har rast och känner för att skriva ett litet inlägg. =)
I helgen gjorde jag detta:
Fredag: Jag slutade halv tre, drog te stan sen for jag hem till maria och vi åt pizza. Mums! Sen vid sju typ så drog och maria till efyran och softade där. Heidi Andersson var där och jag vann en armbrytartävling, men jag visste inte att jag skulle få medalj osv så jag drog! Haha, kändes ju lite tråkigt men men.. Sen drog jag hem med moppen till hamn och softade med ks och hennes kille. Sen blev det att fara hem och sussa =)
Lördag: Jag drog in till stan och hem till Maria, sen bar det av till falket där vi chillade, jävlar vad nice det var =) Spelade en misslyckad match brännboll med folket och fick ett fett blåmärke som minne haha. Sen vart det drygt så vi drog te max och det sög så vi for till ursviken, men jag släppte bara av en kille och sen drog jag till hamn och träffade jonte.. sen hem typ. på dagen på lördag så målade jag förresten vårat garage med grundfärg som var röd.
Söndag: Jag började morgonen med att bli väckt av fadern min som var sprallig och gladare än någonsin typ =P haha. Blev att pallra sig upp och börja måla garaget med den färg som min fader och hans tjej hade valt. brun/svart typ. Blev nice och fick väl lite solbränna på köpet(?) =D. Nästa helg blir det att måla på ett till lager och sammanlagt för allt får jag en lön på tre tusen =) FAN VÄRT DET ALLTSÅ! =D Men men det var min helg det. hoppas ni har det bra.
Ska uppdatera oftare nu och funderar på att ändra lite på min blogg.
Den som lever får se! =)
pz/Thea=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0