GREAAAAT!(=

Jadu, nu sitter jag hos annagumman och skriver och lyssnar på Black eyed peas - Shut up och anna gör sig klar typ, för om ca fem min ska vi vara vid ica i hamn och träffa alla vi ska till vitberget med :D Blir nice, sen softar man där ett tag och sen blir det fan hem och softa. kanske ska ut ikväll med men blir kanske även att vara hemma just ikv och umgås med min älskade syster som är hemma från sthlm till på lördag och jag mit dumhuvud har bara planerat saker med mina vänner i hamn hela dagarna, och vi bestämde igår att vi skulle till vitberget idag och jag kan ju liksom nte boka om det så gärna.. :/ men men har inte med mig kameran så ni får inga bilder från dagens händelser och förlåt oför att jag gjort er besvikna med att glömma bort att skriva :( Men men .. Det kommer fler dagar!
Måste dra!!
Den som lever får se! ;)

/pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0