Live for the day or you will kill you´re self..

Tjena, idag har jag inte gjort så mycket, vaknade och softade i en halvtimma sen skulle vi till kajutan i stackrönnan och fika :P Så det bar av med båten dit och nu är jag hemma. Men nu har jag ett problem, vad fan ska jag göra ikväll :O? Någon som har nått kul på G och vill vara med mig (=? Jag är så sjukt uttråkad nu och vill verkligen göra nått skoj! Så kom igen förfan!! PEPPA FÖR NÅTT KUL??? =D
Iaf, helgen på burehällorna var väl soft, har fått ont i ryggen av min ovana för att sova på båtar dock, men annars vare väl soft (= Alla vuxna var fulla och vi ugdomar och barn såg på, Jenny var som sagt där och Amanda, och Micke.. Men vi tog för oss av vad hällorna hade att erbjuda(= Jag fotade två inristningar som vår familj gjorde år 2005 på somaren! En av min bror och en av min far! ;) Bilder kommer så fort jag lagt in dom på datorn!
Men som sagt, hör av er om ni vill göra något!
 /pz
 Nr: 070-7942060


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0