Summer 2009 here it is..! =)

HEJ! Känns otroligt jävla skönt att vårt väder är underbart. Min syster kommer hem på måndag och min farfar och hans brud margot kommer på torsdag före min skolavslutning så det blir väl lite soft sådär! =) Ska ju sjunga solo och duett på skolavslutningen. ALLA som vill får komma=) ! Vore faktiskt kul att folk får se hur duktiga vi är. (I alla fall de flesta av oss ;) haha) Men men. tillbaka till idag.. Jag försovde mig rejält idag, hade typ 7-8 missade samtal och tre sms när jag vaknade halv tolv idag (A) haha inte bra inte.. Men tog mig iaf i kragen och gick upp. 20 över tolv tog jag bussen in till stan och chillade till kvart vöer fyra med Jenny älsklingen, Linus och Wille =) vi åt lunch på Dallaz sen gick vi till älven. det sög för det blåste så vi vandrade mot torget och träffade några softa filurer. Sen drog jag hem där vid kvart över fyra med bussen till hamn=) Ett äckel till kille/gubbe raggade på mig =O BLÄÄÄÄ! Haha, Jag klarade mig iaf =)..
Imorgon blir det brännboll med skolan, och min klass ska lätt vinna(A) haha not............... =) men det är kul iaf. torsdag blir det dans med alla nior från skolan på efyran och sen äter vi nior en goooood jävla lunch tillsammans i skolans matsal och sen bär det av hemåt för tillfräschning inför min vistelse i landskyrkan. Ska vara där kvart i sex på kvällen och kören ska sjunga upp sen blir det skolavslutning för jävlart allt och alla :D :D. Kommer inte våga se mina betyg(A) haha menmen spela roll.. =) Kommer iaf in på Medieprogrammet och ska gå med några softa snubbar och min ÄlsklingsJenny :]
Vill väl tacka de som läser min blogg, lämna gärna kommentarer! Alltid roligt ju,,
Vinner vi brännbollsturneringen? Vad får jag för betyg? Hur kommer sommarlovet att se ut? :O

Jaao, den som lever får se!

/pz

Kommentarer
Postat av: Suss

Hörrö Thea! =)

Ser du när jag lämnar kommentarer?

Kram!

2009-06-09 @ 22:29:21
URL: http://sussdagar.blogspot.com
Postat av: Thea

Haha jag hörde om det där! Jo nu ser jag dem =) Eller den här för jag kan nog inte se gamla =) Kram!

2009-06-10 @ 16:41:00
URL: http://sikstromthea.blogg.se/
Postat av: Steffo

Det blir en kanonsommar... å kanonbetyg oxå...Kram!/pappa

2009-06-10 @ 21:51:32
URL: http://www.samladvisdom.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja det får vi hoppas på far min :D!

2009-06-10 @ 22:37:00
URL: http://sikstromthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0