Vaken?=)

Herregud alltså två dagar har ag nu varit vaken hela natten, visst inte i rad men ändå. lördag till söndag och måndag till tisdag.. :] Nu sitter jag och lyssnar på nå musik jag inte har någon som helst aning om vad det är :D Haha. Jag, Johanna, Sandra och Angelika har varit hos mig hela natten, pratat, sett en film som var totalt galen :O Sen har vi tagit kort som dårar så bilder kommer ska ni se! =D Efter det softade vi i soffan lite mera, och sen har vi dunkat musik ännu mera =) Och nu gör vi alla oss i ordning för bussen in till stan som går kl 10.05 :). TAGGA FÖRFAAAN!! Sen blire titta runt på stan ett tag och sen dra hem igen (A) :] Är trött som en sate men vad gör man inte för sina vänner =D? Aja Bilder kommer som sagt senare, och det är GALNA GREJER VILL JAG LOVA!! =D =P haha..

Den som lever får se =)
/pz

Kommentarer
Postat av: Suss

Hallå Thea!

Vad lyssnar du på för musik?

Kram Suss

2009-06-16 @ 19:23:41
URL: http://sussdagar.blogspot.com
Postat av: Thea

Hej, jag lyssnar på all musik, gamla godingar, rap, ballader, hiphop osv allt, beror bara på om låten är bra. Har ingen speciell kategori. Helt enkelt ALLT! =) Kram!

2009-06-17 @ 00:59:24
URL: http://sikstromthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0