We'll be the same tomorrow, cause we've all been painted by numbers..

ta mig hand och säg att du finns där för mig, föralltid,
ta min hand och säg att du vill ge mig allt du har,
ta min hand och säg att du känner som jag,
ta min hand och säg att du kommer efter ifall jag går iväg,
ta min hand och säg att du aldrig ger upp, inte för nått i världen,
ta min hand och bara säg att du älskar mig, så som du aldrig älskat någon annan.

Jag sitter nu hos Mariagumman och lyssnar på Simple Plan, (;O?) Hon håller på att göra sig redo för en dag på stan med  mig (=. Ska äntligen köpa mina efterlängtade Pumaskor =]!! YES (= Det är rea då dom, så nu kostar dom bara 600 kr istället för 900 kr =D! Haha. Ska väl ta och lägga in dom där jädra bilderna när jag kommer hem (A) Läste Sandras blogg och såg att hon skrivit typ två inlägg in att hon inte fått bilderna än så jag ska väl skicka dom också! =P Jag är alltid så jävla seg..(A) Haha.


Vad ska ni göra på Midsommar då? =)

Jag ska iallafall till burehällorna med padre och hans tjej pia, Jenny micke och hennes föräldrar ska också dit så det blir väl roligt.=D Ska iaf sova i jennys båt ;) Riktig feeetbåt! =P Pappa säger att det är värsta fyllestället på midsommar där =) haha, det som lever får väl se då =D!

                                       /pz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0