Wiiiieehoooo (= .

Kom hem för ca 20 minuter sedan och jag har shoppat! =] Först när jag kom till Maria så softade vi och vid halv ett kom vi oss iväg mot stan efter mycket om och men. Direkt när vi kom till stan skulle dom dra med mig till Dallaz, och dom skulle äta en stoooor stripsmeny med en fet smältost =D. Jag smakade lite grann. inte nyttigt!! Fyfan(= men gott.. (A)
Efter det drog JAG med dom till stan och jag shoppade. ;) Köpte mina efterlängtade Pumaskor.. =]

Det blev:
Puma First Round, Svart/Metallic - 600kr Stadium
Tunika Turkos, med rosa ränder under brösten - 99:50kr Bikbok
Vit axelväska med blommigt innertyg - 29:50kr H&M


tunika bikbok


/pz.. (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0