Förlåt..

Hejhej har inte skrivit på länge nu, jag har varit hos mamma och då sitter jag typ aldrig vid datorn osv för det finns heller inga bilder att lägga upp. Inte så värst kuligt då =) Men igår var jag iallafall bara hemma, såg på lets dance och vi åt pizza med pappas tjej(pia)s  syster(Anita) och fd. man(Mats) :) hehe. Kan väl vara mysigt det med =D haha
Ikväll vet jag inte vad som händer. får se vad den har att erbjuda så att säga. =P Ska in till stan nu och lämna igen en jacka som gått sönder. Fyfan vad risigt allt med kläder är när det blir sådär..

Jag har tänkt att jag ska börja skriva med seriösa inlägg om sånt som är viktigt och det jag tycker och även saker jag tänker på ofta :) Kram osv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0