Heeey,,

Nu sitter jag hemma, sjuk som "vanligt"..  Har nu gjort om bloggens header, blev ganska nöjd faktiskt, men den är lite för hög.. Funderar på att ändra lite i färgerna också men det kanske får vara som det är. Har inte skrivit på länge nu men har haft annat att göra, vilket kan vara positivt också! Att man liksom inte bara sitter vid datorn dagarna i ända. ;) Har kikat på "Blondinbellas" blogg för någon dag sedan. Fattar fan inte hur hon lyckas.. :S Man önskar man hade det som hon mångas gånger. Men att inte vara känd kan vara ganska behagligt. Slippa pressen på att alltid se glad ut och att alltid vara trevlig och se bra ut när man är utomhus, själv tycker jag det är ganska skönt att slippa behöva klä "upp" min varenda jädra dag ;D Hoppas ni har det bra! Vi ses, hejs! :)

Syster och jag =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0