Yeaah..

Då sitter man vid skolans bärbara datorer och skriver ett inlägg, aaaråå :)

Jag har tänkt på en del saker.

1. Vad finns det för vits med att säga onda saker om människor som man inte känner?
Vad finns det för andledning till att på nått så onödigt sätt skada en människa genom att snacka massa skit. Vad vinner man på det själv? Ingenting. Ungdomar här i vårt samhälle är ganska puckade i skallen egentligen? De kommer på helt sjuka osanningar att säga till andra så det sprids till personer i omgivningen som egentligen inte vet vem personen i fråga är. Och genom det man får höra drar man förhastade slutsatser. Sen är det liksom kört? Ingen tror dig när du säger att det inte stämmer och du skulle kunna göra vad som helst för att bevisa att det inte är så utan att de skulle bry sig, jag tycker att ungdomar som gör såhär runt om mig själv är så sjukt störande, jag kan stå med några ytliga eller närmare vänner och de börjar snacka om de rykten som går just den veckan och det gör mig så himla störd!! Finns det inget vettigare att snacka om? Fyfan, jag orkar snart inte leva bland dessa lögner och skitsnack som kan förstöra folks livsrykte praktiskt taget. Men vad gör man? Ingenting för man vet inte vad man ska göra för att stoppa det heller. Tycker någon jävligt vettig människa borde komma på en riktigt bra lösning på hur man ska lösa problemet. "Sluta fred" på nått galet sätt. Nej nu orkar jag inte skriva med om detta för då sprängs jag snart av ilska för detta..

2. Varför är det så jävla viktig att se "perfekt" ut här i världen? Och med perfekt menar jag: Smal stora bröst felfri hy och fina former. Snälla. "Size Zer0" är så himla vidrigt?! Fattar inte människorna det eller? Kolla bara på Victora Beckham? :O Hur kan hon överleva en enda dag med sitt utseende? Hon mår jag helt ärligt inte bra, varken i själen eller i hälsa? Jag är så himla SPYless på denna jävla imagen som folk tror sig må bra av! Man ska se normal ut, nästan hellre lite mullig och ha några former överhuvudtaget än att se ut som de i Hollywood & Los Angeles gör!

Hoppas ni tar er en Jävlar anamma funderare och tänker på vad jag skrivit ni som läser. för jag anser att det är så vidrigt och sjukt. BÅDA mina tankar..

HejhoppGummisnopp :)

Kommentarer
Postat av: alex

exakt jag håller med på båda sakerna... det finns vissa personer som kan kalla en tjock osv.. men vaddå, man vill inte gå och se ut som en jävla pinne. och ja hellre har man former.:) jag tror inte på rykten. alla som börjar med sånt är bara patetiska.

2009-03-25 @ 16:43:17
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Ba för du är tjock...

2009-04-10 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0