Take your bags and just walk away baby, walk away..

Att sitta här och skriva känns konstigt, har inte gjort det på sååå länge nu.. Jag känner att jag måste komma igång med skrivandet här. Har ju faktiskt några som kollar mion blogg då och då. Så jag måste ju uppdatera 9 idag har jag väl inte gjort så mycket dock, vi hade kompledigt hela eftermiddagen ifrån skolan så det var ju skönt. Alla är borta, är helt jädra själv hemma.. Hade för tusan kunnat supa mig redlös om jag velat, ingen hade märkt något ändå.. :P Men som tur är gör jag inte det =) Så det får bli en annan gång! Haha. Vad har ni andra haft för er under kristihimmelsfärdshelgen? Jag själv drog som sagt med morsan till staden som ligger bakom Mariestads-ölen.. =) Sen stannade vi där till i söndags ovh drog hem med natt tåg och jag sov knappt någonting alls. Men men that´s life, move on! Nu funderar jag på om jag ska vara duktig och ta en promenad innan Greýs Anotomy eller om jag ska plocka ur min resväska som jag låtit ligga kvar på golvet (A) Ooooops! Hehe. Hoppas alla mår bra! =)
PS. Ska köpa en as snygg klänning imorogn så då får ni en bild på den ;) kanske kan köpa skorna som jag ska ha på skolavslutningen också =) Den som lever får se! DS.

fhjkk
Puss och kram ! ;D

Kommentarer
Postat av: Suss

Tja Thea!



Jag har skrivit kommentarer förut men de syns aldrig. Får du dem?

Hoppas du har det gött!

Kram!

2009-05-31 @ 09:34:26
URL: http://sussdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0