en gång om dagen..

Tja Tja!
Idag väcktes jag kl nio av min käre fader...suck!
Sitter i köket och lyssnar på "Zwampen" Haha. en riktigt skön låt faktiskt (a)
Ska strax hoppa in i duschen och efter det fixa mig för att sen ta en sväng in på stadens gator och försöka hitta ett par najs Converse-skor och en eller flera nya bh:ar, det behövs verkligen!! =/ Efter det ska jag göra mitt jobb och städa salongen (Erica Book)...och 3-5 timmar senare så blir det TROLIGTVIS film- och softarkväll med Didrik Malm (Kusin) hemma hos moster. Kanske slaggar där om jag inte orkar dra hem osv. =)
TISDAG börjar skolan igen, är faktiskt väldigt taggad inför det! =D=D Ska bli grymt roligt att träffa alla igen..:)
AMEN peace out då!

Kommentarer
Postat av: Simon

Ja jag vill se den med dig =D

2010-08-31 @ 23:40:40
URL: http://bananarevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0